Onsdag

Ja, då var det onsdag och alltså lillördag. Det har verkligen kännts som lördag för jag har varit ledig, tjoho.. Har inte gjort nånting speciellt bara slappat och varit och tränat en sväng. Skulle va gött att va ledig jämt... Har gjort ett jättefint fat som vi har i vardagsrummet, kände mig som värsta floristen :) Snart kommer Andreas och då ska vi gå ut och gå, men först ska vi vänta på att fastighetsskötaren kommer hit för det är typ 12 grader i våran lägenhet... måste va nåt fel!

2009-02-18 @ 17:06:51

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
barbafamily -

Onsdag

Ja, då var det onsdag och alltså lillördag. Det har verkligen kännts som lördag för jag har varit ledig, tjoho.. Har inte gjort nånting speciellt bara slappat och varit och tränat en sväng. Skulle va gött att va ledig jämt... Har gjort ett jättefint fat som vi har i vardagsrummet, kände mig som värsta floristen :) Snart kommer Andreas och då ska vi gå ut och gå, men först ska vi vänta på att fastighetsskötaren kommer hit för det är typ 12 grader i våran lägenhet... måste va nåt fel!

2009-02-18 @ 17:06:51

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback